حذف تبلیغات
قالب وبلاگ سه ستونه محسن چاووشی قالب وبلاگ محسن چاووشی :

قالب با استایل سه ستونه و با رنگ بندی جذاب و کلاسیک.

موضوع قالب محسن چاووشی و مناسب جهت استفاده در وبلاگ هاییست که در زمینه طرفداران محسن چاووشی فعالیت میکنند.

 

محسن چاووشی :

محسن چاووشی حسینی (زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر)، خواننده، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده و آهنگساز کردتبار سبک پاپ و راک اهل ایران است.
زندگی‌نامه

محسن چاووشی متولد خرمشهر است و اصالتاً کرد است که با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.

دوران فعالیت محسن چاووشی :

محسن چاووشی پس از دریافت دیپلم حسابداری و اتمام دوره سربازی، فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم نفرین آغاز کرد. از وی تا کنون بیش از ۱۵۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۰ آلبوم و نیز چندین تک آهنگ است.

او خواننده ترانه‌های فیلم سنتوری از ساخته‌های داریوش مهرجویی بوده است. محسن چاووشی دربارهٔ نحوهٔ ضبط صدایش برای آهنگهای فیلم سنتوری می‌گوید: «چاره‌ای جز این نداشتم که در خانه و در یکی از اتاق‌هایمان کار ضبط را انجام بدهم. به کمک مادرم یک پتو را با میخ به جلوی پنجره زدیم و دیوارها را هم با پتو پوشانیدم تا صدا نپیچد. مادرم از اتاق بیرون رفت و با یک پتو از بیرون، در اتاق را پوشاند. خودم هم از این طرف در، یک پتو آویزان کردم تا بتوانم در نهایت فضایی را در اختیار داشته باشم که در آن بشود وکال گرفت. بعد از همه این ماجراها، پتو را کشیدم روی سرم و در همان شرایط خواندم و همه وکال را ضبط کردم. از زیر پتو که بیرون آمدم، «علی سنتوری» به دنیا آمده بود. همان نسخه هم نهایی شد و پخش شد». او همچنین به عنوان خواننده فیلم سینمایی لامپ ۱۰۰ اثر سعید آقاخانی انتخاب شد. محسن چاووشی درباره این همکاری اعلام کرد: «من برای تماشای خصوصی این فیلم دعوت شدم و فهمیدم که با موضوعی اجتماعی طرف‌ام. فیلمی که قهرمان آن با یک چالش بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند و برای ترک اعتیاد در تکاپو است و به این در و آن در می‌زند. بازی محسن تنابنده در این فیلم شگفت‌زده‌ام کرد و به شدت تحت تأثیرش قرار گرفتم. همانجا احساس کردم که برای کمک به هم‌نوعان‌ام باید وارد عمل شوم.

کنسرت محسن چاووشی :

از زمان پخش آلبوم نفرین تا به امروز، شایعات زیادی مبنی بر برگزاری کنسرت توسط چاووشی شنیده شده است و عده‌ای دست به سوء استفاده‌های این چنینی زده‌اند. محسن چاووشی دلیل بر‌گزار نکردن کنسرت را نداشتن مجوز (تا پیش از آلبوم یه شاخه نیلوفر) و امکانات کم (به طور کلی تر) معرفی می‌کند.

با این حال، در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ طی نامه‌ای به هوادارانش اعلام کرد در حال جمع کردن بند و نوشتن پارت است و کنسرتی بعد از پخش آلبوم ژاکت بر‌گزار خواهد کرد، اما بعد از گذشت مدتی از آن زمان و بیرون آمدن ژاکت این اتفاق رخ نداد و تاکنون رخ نداده است. تا چندی پیش شهاب اکبری مسئول جمع کردن گروه برای چاووشی بود. احتمال دارد که پیش از او فرد دیگری مسئولیت این کار را بر عهده داشته است. در حال حاضر با بهروز صفاریان برای جمع‌بندی پارت کنسرت به مشارکت پرداخته است.
شاید هیچ خواننده مطرحی پیدا نشود که با گذشت ۱۰ سال از مطرح شدن نام و فعالیتش، کنسرتی بر‌گزار نکرده باشد. همین باعث شده عده‌ای بگویند چاووشی توان اجرای زنده را ندارد. خود او اما گفته است، بهتر از هر کسی در اجرای زنده مهارت دارد.

اجراهای زنده چاووشی :

محسن چاووشی تاکنون، به صورت تمرینی دو ترانه «زخم زبون» و «خاکستر» را به صورت زنده اجرا و ضبط کرده است.

حاشیه‌ها :

محسن چاووشی قرار بود خواننده تیتراژ فیلم چ ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا باشد، اما به دلیل اظهارات حاتمی‌کیا در نشست خبری فیلم چ که در این رابطه گفته بود «فیلم بسته شده بود و پس از آن، آقای چاووشی فیلم را دیدند. ایشان خیلی با چ ارتباط برقرار کرد و آن را دوست داشت و درنهایت هم قرار شد یک کار آزاد در این‌باره انجام دهد نه برای تیتراژ.»، محسن چاووشی در صفحه شخصی خودش نوشت «به دلیل طرح ادعاهایی سراسر وارونه و کذب درباره نحوه همکاری بنده با پروژه چ در نشست مطبوعاتی این فیلم در جشنواره، بهتر است کماکان سنتوری اولین و آخرین تجربه سینمایی‌ام باشد.»
در پی قرار گرفتن ریمیکس آهنگهای «قطار» و «عروس من» در نظرسنجی برنامه «هفت ترانه» شبکهٔ شما و همچنین پخش آهنگ «قطار» به عنوان تیتراژ برنامهٔ ساعت ۲۵، از شبکه ۵ صدا و سیما، محسن چاووشی بیانیه‌ای را صادر کرد و واکنش تندی نشان داد. وی اعلام کرد: «برای پخش هیچ‌یک از قطعات آلبوم‌هایم از من اجازه گرفته نشده است».
محسن چاووشی برای اولین بار در طول سال‌های فعالیت خود، در میان مردم و در کنسرت مهدی یراحی به عنوان مهمان حضور پیدا کرد. ویدئویی نیز از حضور وی انتشار یافت. اگرچه تا پیش از این گفته می‌شد، محسن چاووشی چند بار به شکلی پنهانی به کنسرت‌های خوانندگان مختلف رفته است.

جوایز :

در هفتمین دوره جشنوارهٔ بین‌المللی کرافیلم، جایزه بهترین موسیقی متن فیلم به محسن چاووشی و اردوان کامکار برای فیلم سنتوری رسید.

در جشنواره حافظ، جایزه بهترین موسیقی متن فیلم به محسن چاووشی برای فیلم سنتوری رسید.
در نخستین جشنواره سالانه موسیقی ما، جوایز بهترین آهنگسازی پاپ، بهترین آلبوم پاپ (من خود آن سیزدهم)، بهترین ترانه پاپ (غلط کردم غلط)، بهترین کاور آلبوم (کاور من خود آن سیزدهم) و بهترین تیتراژ (واسه آبروی مردمت بجنگ) به همراهی فرزاد فرزین، در بخش مردمی به محسن چاووشی تعلق گرفت.

  1. محسن گفت:

    با سلام
    خیلی عالی بود
    تشکر

  2. دستتون درد نکنه واقعا!
    من این قالبو اتفاقی دیدم اما واقعا فوق العادست
    عشقه محسن جون

  3. Mahsa گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بگم که اگه میشه یه قالب در مورد رحیم شهریاری هم بسازید بسیار بسیار ممنون میشم خواهش میکنم :-*

دیدگاه خود را ارسال کنید




Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

تبلیغات متنی
|| خرید تبلیغات متنی
قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید | آوازک rss ارتباط با ما