حذف تبلیغات
قالب وبلاگ سه ستونه فروشگاه اینترنتی زرد قالب وبلاگ فروشگاه اینترنتی زرد :

قالب وبلاگ سه ستونه با موضوع فروشگاه و هایپر مارکت اینترنتی.

 

 

قالب وبلاگ فروشگاه اینترنتی زرد :

قالب فروشگاه اینترنتی زرد یکی از زیباترین قالب های وبلاگ جدید برای وبلاگدهی بلاگفا، زربلاگ، میهن بلاگ، آوابلاگ و … می باشد دانلود این قالب وبلاگ رایگان است.

اولین بار در سال ۱۹۹۱ تیم برنرز لی تجارت الکترونیک را پایه‌گذاری کرد و در سال ۱۹۹۴ که بانکداری آنلاین ایجاد شد، شرکت پیتزا هات اولین فروش اینترنتی خود را آغاز کرد در همان سال شرکت نت اسکیپ ارتباط امنیت لایه انتقال (SSL) را ابداع و ایجاد کرد و خرید اینترنتی به وسیله این پروتوکل ایجاد شد. همچنین در همان سال کمپانی آلمانی اینترشاپ(Intershop) اولین سیستم فروش اینترنتی خود را ایجاد کرد. ۱۹۹۵ شرکت آمازون. کام و سال ۱۹۹۶ شرکت ئی بی نیز فعالیت‌های خود را شروع کردند.

با توجه به گسترش روزافزون فعالیت‌های اینترنتی، فضا برای کسب و کار پیرامون اینترنت نیز افزایش یافته است. در ایران، در این چند سال اخیر کاربران اینترنتی به این کسب و کارها توجه جدی پیدا کرده‌اند و با راه اندازی سایتهای مختلف درآمدهای ثابت و پر سودی کسب نموده‌اند.
یکی از فروشگاه‌های معروف خرید و فروش اینترنتی در جهان سایت ئی بی هست. این سایت با نوآوری خدمات و همچنین گستردگی پوشش توانسته است یکی از سایتهای موفق در این زمینه باشد. تقریباً کمتر کالایی را می‌توان یافت که در این سایت به فروش نرسد. خرید اینترنتی در این سایت برای اکثر کشورها به راحتی میسر است. این سایت قابلیت عرضه کالا حتی به صورت دست دوم را نیز به کاربران خود می‌دهد. این سایت با ثبت کلیه اطلاعات خرید و فروش، خریداران و فروشندگان خود را نیز رتبه‌بندی می‌کند و بدین صورت اجازه سوء استفاده به کاربران خود را نمی‌دهد.

یکی دیگر از فروشگاه‌های موفق اینترنی در جهان سایت آمازون. کام است. این سایت در عرصه فروش کتاب‌های الکترونیکی نیز یکی از پیشتازان است. همین امر حتی این سایت را بر آن داشته است که خواننده الکترونیکی مخصوصی برای کتابهای الکترونیکی خود تولید کند؛ ولی همچنین در عرصه سایر محصولات نیز یکی از موفق‌ترین هاست.

قالب فروشگاه اینترنتی زرد, قالب وبلاگ برای فروشگاه, قالب فروشگاه اینترنتی, دانلود قالب رایگان فروشگاه, قالب بلاگفا, قلب میهن بلاگ, قالب فروشگاه رزبلاگ

دیدگاه خود را ارسال کنید




Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

تبلیغات متنی
|| خرید تبلیغات متنی
قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید | آوازک rss ارتباط با ما