حذف تبلیغات
قالب وبلاگ سه ستونه دهه ی فجر قالب وبلاگ دهه ی فجر :

قالب وبلاگ سه ستونه با رنگ بندی بسیار شاد و ترکیبی با پرچم جمهوری اسلامی ایران.

موضوع قالب دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی است.

قالب وبلاگ دهه ی فجر :

قالب وبلاگ دهه ی فجر قالب رایگان برای بیست و دو بهمن ۲۲ بهمن برای سیستم های وبلاگدهی بلاگفا، میهن بلاگ، رزبلاگ، پرشین بلاگ، آوابلاگ پارسی بلاگ است.

دهه ی فجر انقلاب اسلامی به روزهای دوازده تا بیست دوم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ گفته می‌شود که طی آن سید امام خمینی بعد از گذشت تبعید ۱۵ ساله در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به ایران بازگشت و در نهایت با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی در ۱۲ بهمن ماه منقرض شد و انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

در روز دوازده بهمن ماه بزرگترین استقبال مردم در تهران برگزار شد؛ بطوری که طول جمعیت استقبال کننده از بازگشت امام خمینی به ۳۳ کیلومتر رسیده بود. در ساعت ۹:۲۷ دقیقه بامداد روز دوازدهم بهمن هواپیمای حامل خمینی در میان تدابیر شدید امنیتی در فرودگاه مهرآباد برزمین نشست. امام پس از ورود به فرودگاه و ایراد سخنرانی طبق برنامه‌ای که از قبل تنظیم شده بود عازم قبرستان بهشت زهرا شد و در میان استقبال گسترده مردم تهران در ساعت یک بعد از ظهر وارد قطعه ۱۷ که مزار شهدای انقلاب بود شد و سخنرانی خود را ایراد نمود.

سایت آوازک هرساله به احترام ایام مقدس دهه فجر و پیروزی انتقلاب اسلامی قالب وبلاگ جدید و رایگانی برای تمام سیتم های وبلاگدهی طراحی و بر روی سایت قرار میدهد.

طراحی قالب وبلاگ دهه ی فجر با گرافیکی بسیار متفاوت و متنوع انجام شده است.

استفاده زیار از پرچم سه رنگ چمهوری اسلامی در طراحی قالب در بخش های مختلف قالب رنگ و لعابی کاملا ایرانی به قالب وبلاگ بخشیده است.

استفاده از تصویر امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای در هدر قالب جذابیت بسیار زیادی به قالب بخشیده است.

وبلاگ های بسیار متعددی در دهه فجر مطالبی پیرامون دهه فجر و یا ۲۲ بهمن منتشر میکنند و استفاده از قالب وبلاگ مذهبی قالب وبلاگ دهه ی فجر برای این ایام بسیار مناسب خواهد بود.

امیدواریم از استفاده این قالب بسیار زیبا و ایرانی لذت برده و رنگ روی قالب وبلاگ خود را کاملا ایرانی و انقلابی کنید.

قالب وبلاگ دهه ی فجر,قالب وبلاگ مذهبی,قالب وبلاگ ۲۲ بهمن,قالب وبلاگ بیست و دوم بهمن,قالب وبلاگ پرچم ایران,قالب وبلاگ پرچم جمهوری اسلامی ایران,قالب دهه فجر,قالب بلاگفا

 

  1. sajad گفت:

    سلام ممنون از سایت خوبتون

دیدگاه خود را ارسال کنید




Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

تبلیغات متنی
|| خرید تبلیغات متنی
قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید | آوازک rss ارتباط با ما