حذف تبلیغات
قالب وبلاگ دو ستونه دانلود فیلم قالب وبلاگ حرفه ای دانلود فیلم :

قالب وبلاگ دو ستونه حرفه ای با موضوع دانلود فیلم و ویدئو کلیپ.

قالب در رنگ بندی بسیار زیبا و با گرافیکی حرفه ای طراحی شده است.

قالب وبلاگ حرفه ای دانلود فیلم :

قالب وبلاگ حرفه ای دانلود فیلم قالب حرفه ای برای وبلاگ های دانلود فیلم و ویدئو کلیپ برای بلاگفا و رزبلاگ میهن بلاگ و پرشین بلاگ قالب دانلود فیلم رایگان جدید حرفه ای و بسیار زیبا.

درخشش «نوید محمدزاده»،بازیگر ایلامی فیلم ابد و یک روز و لانتوری، در جشنواره فیلم فجر :

نوید محمدزاده بازیگر خوش‌آتیه تئاتر که این روزها روی پرده نقره‌ای سینما هم خوش درخشیده است، برای بازی در فیلم «عصبانی نیستم» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است. بر این اساس می‌توان گفت او با بازی خوب و گام محکمی که برداشته، بی‌شک برنده اصلی این رقابت بوده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در میان چهره‌های آشنای بازیگری همچون پرویز پرستویی، مهدی فخیم‌زاده، رضا عطاران و حامد بهداد که نامزد دریافت سیمرغ بلورین شده‌اند یک بازیگر هم حضور دارد که با پشتوانه‌ی تئاتری در اولین نقش اولی که در سینما بازی می‌کند، درخشیده است.به اذعان بسیاری از اهالی سینما و کارشناسان فن، به‌حق می‌توان گفت نوید محمدزاده در «عصبانی نیستم» خوب درخشیده است و به‌گونه‌ای پدیده یا ستاره‌ی جشنواره است.

این نقش شاید اولین نقش جدی محمدزاده در سینما باشد. هرچند او پیش‌تر در فیلم‌های «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی‌، «لرزانده چربی» کار محمد شیروانی و «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی بازی کرده بود‌، اما آنچه محمدزاده را در سینما معرفی می‌کند، فیلم تازه او «عصبانی نیستم» است. فیلمی که برای او نامزدی بازیگری مرد را به همراه داشته است.

نوید محمدزاده بازیگر جوان متولد سال ۱۳۶۵ و اهل ایلام است که بازیگری را از سال ۸۲ در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی،‌ مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی، و امیر قنبری آموزش دیده است. او تا سال ۸۶ فعالیت حرفه‌ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح‌الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است. او در همان سال‌ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

محمدزاده سال ۸۷ با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش‌نیا به تئاتر حرفه‌ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

او سپس فعالیتش را با بازی در نمایش‌های «فاصله تاریک ستاره‌ها» (ایثار ابومحبوب)، «یک دقیقه سکوت» (آیدا کیخایی)، «دهانی پر از پرنده» (فارس باقری)، «آخرین نامه» (مهرداد کوروش‌نیا)، «بالاخره این زندگی مال کیه» (اشکان خیل‌نژاد)، «زمستان ۶۶» (محمد یعقوبی)، «ورود آقایان ممنوع»(کتایون فیض مرندی)، «نورگیر» (اشکان خیل‌نژاد)، «ویران» (یوسف باپیری)، «عشق و عالیجناب» (حسین پاکدل)، «روایت ناتمام یک فصل معلق» (هومن سیدی)، «ایستاده‌ها سر سوراخ سوپ‌خوری» (علی ثقفی) و «پچ‌پچه‌های پشت خط نبرد» (اشکان خیل‌نژاد) ادامه داد. بازی او در این نمایش بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

این بازیگر جوان که خودش می‌گوید با پشتکار به کارش ادامه می‌دهد، پس از آن در نمایش‌های «مرد بالشی» کار مشترک محمد یعقوبی‌ و آیدا کیخایی‌ نیز به ایفای نقش پرداخت. او چندی پیش در نمایش «هم طناب» کار مهین صدری نیز بازی کرد و این روزها با بازی در نمایش «شکلک» به کارگردانی کیومرث مرادی، با بازیگرانی همچون پانته‌آ بهرام‌، امیر جعفری‌ و ستاره پسیانی همبازی شده است.

محمدزاده که در صحنه نمایش بیشتر نقش‌های برون‌گرایی را ایفا کرده، این‌بار بر پرده سینما و در «عصبانی نیستم» نقش جوان بسیار برون‌گرایی را ایفا می‌کند که حالا قرار است درون‌ریزش بیشتر باشد. او هرچند براساس ایفای نقش‌های تاکنونش نشان داده که درصورت غفلت احتمالی ممکن است در سال‌های آینده به یک بازیگر تیپیکال با بازی‌های کلیشه‌ای تبدیل شود، اما در همین اوایل کار و در دیکته‌ای که تاکنون نوشته، بسیار کم‌غلط ظاهر شده و بی‌شک شایسته سیمرغ بلورین جشنواره است.

پیش‌تر در دوره‌های دیگری هم سابقه داشته که یک بازیگر جوان یا کمتر شناخته‌شده در میان باسابقه‌ترها شانس برنده شدن این جایزه را از آن خود کرده است. برای نمونه، سالی که محمدرضا فروتن این سیمرغ را دریافت کرد، با چهره‌های سرشناسی رقابت داشت که درنهایت هم هنگام دریافت جایزه، از آنان بابت این جسارت! عذرخواهی کرد. هنرمندانی چون شیرین یزدان‌بخش یا حتا برخی که در نوجوانی برنده سیمرغ بلورین نقش اول یا دوم شدند هم چنین شرایطی را تجربه کرده‌اند

قالب وبلاگ حرفه ای دانلود فیلم, قالب دانلود فیلم رایگان, قالب دانلود فیلم برای رزبلاگ, قالب دانلود فیلم برای بلاگفا, قالب مرکز فیلم, قالب وبلاگ movie center, قالب وبلاگ, قالب بلاگفا, قالب رزبلاگ

دیدگاه خود را ارسال کنید




Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

تبلیغات متنی
|| خرید تبلیغات متنی
قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید | آوازک rss ارتباط با ما