حذف تبلیغات
قالب وبلاگ سه ستونه مستربین قالب وبلاگ تفریحی مستربین :

قالب وبلاگ سه ستونه طنز و تفریحی مستربین.

قالب با رنگ بندی بسیار جذاب و شاد طراحی شده است.

قالب وبلاگ تفریحی مستربین :

قالب وبلاگ تفریحی مستربین برای وبلاگ تفریحی، کمدی، اس ام اس، خنده دار بلاگفا، رزبلاگ، میهن بلاگ دانلود قالب جدید و رایگان مستربین تفریحی برای آوابلاگ.

آقای بین یک شخصیت از مجموعه تلویزیونی کمدی مربوط به کشور بریتانیا و به نویسندگی و نقش آفرینی روآن اتکینسون می‌باشد. دیگر نویسندگان این سریال رابین دریسکول، ریچارد کرتیس و بن التون بودند. قسمت اول این سریال در تاریخ ۱ سپتامبر ۱۹۸۹ از شبکه آی‌تی‌وی پخش شد.

آخرین قسمتی که از تلویزیون پخش شد، شب بخیر آقای بین بود که در تاریخ ۳۱ اکتبر ۱۹۹۵ روی آنتن رفت. البته یک قسمت دیگر به نام کوتاه کردن مو توسط آقای بین از لندن نیز ساخته شد و به صورت اختصاصی در تاریخ ۱۵ نوامبر ۱۹۹۵ منتشر شد، اما تا سال ۲۰۰۶ از تلویزیون بریتانیا پخش نشد.

داستان این سریال دربارهٔ اتفاقات زندگی شخصیتی به نام آقای بین می‌باشد. آتکینسون این شخصیت را در دانشگاه طراحی کرد و خودش آن را یک کودک در بدن یک مرد بالغ توصیف می‌کند. او در زندگی عادی و روزانه خود دچار مشکلاتی می‌شود.[۲] آقای بین به ندرت حرف می‌زند و کمدی این مجموعه، بیشتر حرکات طنز این شخصیت و راه حل‌های غیرعادی او برای حل مشکلاتش و تعامل با مردم می‌باشد. این سریال از هنرمندان کمدی فیزیکی از جمله ژاک تاتی و بازیگران فیلم‌های کمدی صامت الهام گرفته‌است.

در طول پخش پنج ساله آقای بین در بریتانیا، این مجموعه موفق شد تا بینندگان زیادی جلب کند. اپیزود مشکل آقای بین که در سال ۱۹۹۱ در بریتانیا پخش شد، ۱۸٫۷۴ میلیون بیننده داشت.[۳] این سریال چندین جایزه بین‌المللی از جمله جایزه رز طلایی را برده‌است. این مجموعه در بیشتر کشورهای دنیا پخش گردیده‌است.

قالب وبلاگ, قالب بلاگفا, قالب میهن بلاگ, قالب خنده دار, قالب تفریحی وبلاگ, قالب خنده دار وبلاگ, دانلود قالب سایت تفریحی, قالب جدید وبلاگ

دیدگاه خود را ارسال کنید




Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

تبلیغات متنی
|| خرید تبلیغات متنی
قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید | آوازک rss ارتباط با ما