حذف تبلیغات

با عرض سلام
 
ابزار اسلایدر عکس امروزه یکی از ابزار پر کاربرد در زمینه وب نویسی می باشند.
 


اسلایدر عکس
 

معمولا این ابزار در تمامی سرویس های سایت دهی قابل اضافه کردن هست اما متاسفانه در سرویس های رایگان وبلاگدهی این امکان بصورت پیش فرض قرار ندارد اما شما کاربران از این بخش از سایت آوازک براحتی متوانید یک اسلایدر عکس زیبا و کاربردی را برای وبلاگ خود ایجاد کرده و در این حیطه از سایت ها عقب نمانید.
 
ابزار اسلایدر عکس را میتوان به عنوان یکی از پرکاربردی ترین ابزار جهت زیبایی وبلاگ معرفی کرد.
 
شما با استفاده از ابزار اسلایدر عکس میتوانید براحتی تصاویر مورد علاقه خود و یا تصاویر مربوطه به موضوع کاری وب نویسی خود و یا آثار خود را به زیبایی به نمایش بگذارید.
 
برای ساخت کد اسلایدر عکس ابتدا تعداد تصاویر مورد نظر برای اسلایدر شدن و سپس سایز ارتفاع و عرض اسلایدر عکس را مشخص کنید.
 
در کادر های تعیین شده لینک مستقیم عکس های خود را به تعداد مشخص شده کپی کنید.
 
برای دریافت لینک مستقیم عکس کافیست تا تصاویر خود را در یکی از سایت های اپلود رایگان اپلود کرده و از لینک مستقیم ارائه شده این ابزار را بسازید.
 
توجه داشته باشید که بعدها اگر شما تمایلی به تغییر عکس های اسلایدر عکس داشتید میتوانید براحتی کد دریافتی را تغییر داده و لینک عکس های جدید را جایگزین لینک های قبلی کنید.
 
سایت آوازک یکی از اولین سایت های ارائه کننده این خدمات بصورت رایگان بوده و مفتخریم که یکی دیگر از خدمات رایگان وبلاگ نویسی را به کاربران ایرانی تقدیم میکنیم.
 
توجه داشته باشید که تمامی حقوق استفاده از این اسکریپت اسلایدر عکس در اختیار سایت آوازک بوده و تمامی برنامه نویسی این اسکریپت توسط این سایت انجام شده و هرگونه استفاده غیر مجاز بر عهده خود کاربر بوده و سایت آوازک در این قبال هیچ مسئولیتی ندارد.
 
جهت قرار دادن کد اسلایدر عکس از این بخش کمک بگیرید.

نمونه اسلایدر عکس

 

 

تبلیغات متنی
|| خرید تبلیغات متنی
قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید | آوازک rss ارتباط با ما